سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خصوصیات اخلاقی شما بر اساس روز تولد تان

ارسال شده توسط رنگارنگ در 88/2/21:: 12:50 عصر

 

آیا روز تولد شما، اولین روز ماه است؟

زندگی شما

شما خیلی عجیب غریب هستید و در واقع شخصیت نادری رو دارید. وقتی که یک چیز رو میخواهید فقط به هدفتون فکر میکنید تا بهش برسید. و این خوبی شخصیت شماست. اما اگر یاد بگیرید کمی صبر در کارها داشته باشید و کاری که شروع کردید تموم کنید، در زندگی موفق خواهید شد.

عشق شما

شما به عاشق شدن در نگاه اول معتقدید. برای شناخت بیشتر یک شخص، معطل نخواهید شد. برعکس، افرادی که در تحت تاثیر قرار دادن شما شکست خوردند به سختی می توانند شانس دوست بودن با شما رو بدست بیارن!

احساسات شما فوق العاده وسیع هست، شما یا عاشقید یا متنفر! چیزی مابین این دو وجود نداره. و این عشق و نفرت اغلب در چهره و حالاتتان نشان داده می شوند. سعی کنید ارتباطتون رو با جنگ و دعوا تموم نکنید.

 

یا روز تولد شما، بیست و هفتمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما شخص حساس و آسیب پذیری هستید. در حالی که مشکل چندان حادی ندارید، اشک از چشمانتان جاری می شود. که این عکس العمل شاید به این خاطر باشد که آدم خوشبینی نیستید. شاید در ظاهر شخصی سرد و بی احساس باشید ولی در باطن شخصی بسیار مهربان و دوست داشتنی هستید.

عشق شما

شما با بهترین پوشش خود در مقابل همسرتون حاضر خواهی شد و فرقی براتون نداره که اون با کدوم لباسش اومده. شمایید که تقاضای عشق خواهی کرد و گاه گاهی تا حدی غیر قابل قبول

موید باشید

آیا روز تولد شما، نهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما اغلب با ارتقا دادن خودتون مشکل دارید، فقط برای اینکه نمیدونید چگونه شخصیت اصلیتان را نشان دهید. از طرف دیگر به آنچه که دیگران در موردتان فکر می کنند اهمیت نمی دهید. به همین دلیل افراد تا زمانی که یه فرصت برای شناخت شخصیت ِ دوست داشنتیتون بدست بیارند، شما را درک نمی کنند.

در نظر جنس مخالفتون شخصی اسرارآمیز و ارزشمند به حساب می آیید. هوشتان فوق العاده است و گاهی اوقات خیلی سریع چیزی رو متوجه میشید.

عشق شما

شما احساستون رو حتی بعداز تصور مکرر درمورد فردی ابراز نمی کنید. اولین عشقتان برای همیشه جاودان می ماند. شما در مقابل احساسات معشوقتان مسئولید و هیچ فرصتی برای خیانت به معشوقتان ندارید. شما با بچه هایتان خوشبخت و همیشه به همراه شریک زندگیتان شاد خواهید بود.

 

آیا روز تولد شما، هفدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما اصولا نه میخواهید در زندگی شما مداخه کنند و نه در زندگی دیگران مداخله میکنید .اما شما یک فرد مهربان و هر از گاهی عاشق میهمانی رفتن هستید. شما همیشه در یک جمع دوستانه بسرمیبرید. شما اغلب اوقات کارهاتون رو به روش خودتون انجام میدید و گاهی از مرز قابل قبول بودن هم فرا تر میرید. اطرافیانتون ممکنه رفتارتون رو بچه گانه تلقی کنن و این خیلی حس جالبی نیست.

عشق شما

شخصیت شوخ طبع شما جنس مخالف رو جذب شما میکنه. خیلی از اونهایی که به شما علاقه مند میشند آدمهای خیلی خوبی هستند. شما بارها در جمعهایی با چنین افرادی قرار میگیرید ولی شما مجبورید که تنها یکی رو انتخاب کنید . ( یعنی چی این جمله آخر ؟)

نظر مصحح:

یعنی خیلی ها خاطر خوات میشن...ولی هر گز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش.(نیشخند)

 

آیا روز تولد شما، دهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما بسیار مستعد و توانا هستید. اگر شما یک خانم هستید، شانس زیادی دارید تا یک کارمند معروف باشید. اگر شما یک آقا هستید، راه و مسیرتان برای بدست آوردن شهرت و افتخار نزدیک است.
شما مانند یک بدعت گزار که طرحهای جدیدی را به وجود می آورد و پیرو بقیه نیست، عمل میکنید. به خوبی میتوانید تصوراتتان را اجرا و با دیگران تقسیم کنید. شما همیشه خوش لباس هستید.

عشق شما

شما اغلب به خاطر حسود بودنتان عشق خود از دست میدهید. همیشه احساس میکنید مالک کسی هستید که عاشقش شده اید و این مسئله اغلب ارتباطاتتان را تباه میکنید.

 

آیا روز تولد شما، دوازدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما مهربان، شوخ طبع و پر انرژی هستید. فردی روشنفکر هستید و به جزئیات توجه نمیکنید.

نقطه ضعف شما تندخو بودن شماست.

عشق شما

شما مایل به شروع کردن روابط عاشقانه یکسویه هستید زیرا که به شدت معتقدید که در نهایت قلب معشوقه تان را فتح خواهید کرد.

از طرف دیگر، یکبار که باهم هستید، همیشه میخواهید به سبک خودتان رفتار کنید که این خود شلیک آغازین جنگ است.

شما معمولا به سرعت عاشق میشوید یا سریعا آن را در خود از بین می برید.

 

 

آیا روز تولد شما، بیست و ششمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما همیشه در مقابل تغییرات، کنجکاو و حساس هستید. زندگی روزمره، روش انتخابی شما برای زندگی کردن نیست. سفر، از تفریحات مورد علاقه ی شماست زیرا هیجان همان چیزیست که به دنبالش هستید.

عشق شما

شما در نزدیکی کسی که دوستش ندارید، نخواهید ماند. عشق شما همیشگی و ابدی نیست و ممکن هست عمیقا" عاشق کسی باشید ولی خیلی زود اون رو فراموش می کنید و دنبال کس دیگری می گردید.

--------------------------------------------------

آیا روز تولد شما، شانزدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما به جای اینکه به حرف دلتون یا بقیه حرفها گوش بدید پیرو راه درست هستید. روحیه کمال گرایانه دارید.

شما به حرفایی که دیگران در مورد شما میگویند اهمیت میدهید. اغلب منزوی به نظر میرسید در حالیکه فردی کنجکاو و رویایی هستید و اماده اید بر موانع تحقق رویاهایتان غلبه کنید.

عشق شما

اغلب عاشق کسی میشوید که خیلی با شما تفاوت دارد. چه از سنی و چه از جنبه های دیگر...

ارتباطات شما بر روی دوستی شکل میگیره. و عشق شما از نوع عاشقی در یک نگاه نیست.

love,now and always

 

آیا روز تولد شما، ششمین روز ماه است؟

زندگی شما


شما در مقابل مردم نیازمند بخشنده هستید. بعضی اوقات خیلی بیش از حد، طوری که مردم شما رو فضول تلقی می کنند. دلاوری و شجاعت پنهان شما و فداکاریتان اغلب دیگران را شگفت زده میکند. قوه ی تخیل شما به شدت بی نظیر است!

عشق شما


زندگی ه عاشقانه ی شما در یک مسیر آرام و ملایم است زیرا از مسیر دوستی میروید!! اگر چه ممکن است شما نتوانید یک عاشق محبوب باشید اما بی ریایی صداقت و صمیمیت شما برای همسرتان شادی آور است .

آیا روز تولد شما، نوزدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما در مدیریت زندگی تون بسیار عالی عمل میکنید و همین باعث کسب احترام از سوی دیگران برای شما میشود. به واسطه این خصوصیت شما گاهی اوقات احساس میکنید از دیگران برتر هستید. این اطمینان مفرط ممکن هست شما را به مسیر نادرستی هدایت کند. شما مثل یک پرنده آزاد هستید و علاقه مندید که خودتان زندگی شخصی تان را رهبری کنید.

عشق شما

زندگی عاشقانه شما با دیگران نسبتا متفاوت هست. وقتی شما عاشق میشوید، هیچ چیز نمیتواند شما را متوقف کند. شما ممکن هست که به کرات با شریک زندگی تان مجادله یا دعوا کنید اما خیلی زود ناراحتی ها را رفع میکنید، به شیوه ایی که دیگران انگشت به دهان میمونند.

 

آیا روز تولد شما، بیست و دومین روز ماه است؟

اوهوم اوهوم!

زندگی شما

شخصیتی ریاست طلب دارید اما نه شخصیتی پیشرو. بسیاری از مردم به خاطر توانایی و اعتماد به نفستان تحسینتان می کنند فقطم تو با اینکه در نظرشان فردی کاملا لجباز به حساب می آییدمنم و این  باید بیشتر به ( حرف ) دیگران گوش گنیدشخصی بی همتا و جذابیدعشق شما

بندرت مسیر میانه ای را می پذیرید. یا فردی را دوست دارید یا از او متنفرید!

افرادیکه انها را دوست تلقی میکنید..افرادی منتخب هستند.. اگر هر یک از آنان به شما خیانت کنند، به آنها اجازه نمی دهید که بدون داشتن لحظات سختی در بروند 

( منظور خط اخر اینه که یه جورایی ازشون انتقام میگرید که تلافیش دربیاد!!!)

 

آیا روز تولد شما، بیست و نهمین روز ماه است؟

زندگی شما

میتونید به حس شمشتون اعتماد کنید.

زندگی خیلی هیجان انگیزه پس به کارهای یکنواخت علاقه ندارید. اندیشه هایی بزرگ و تخیلی فوق العاده دارید.

اغلب از اشیا و آدمهای اطرافتون خسته میشید.

عشق شما

با دیدن چشمان مخاطب، میتونید بگید چی تو ذهنشه!

حسود و بد گمان هستید، که همین باعث دعواهایی است که بین شما و همسرتون اتفاق می افته.

گاهی اوقات چیزهایی که قبولش دارید، فقط زاده ی ذهن شماست.

 

آیا روز تولد شما، بیست و سومین روز ماه است؟

زندگی شما

شما هرگز به روشی که دیگران می خواهند، زندگی نمی کنید. شما فرد ی مستقل هستید که رقابت و هیجان را به شدت دوست دارد. شما آمادگی روبرو شدن با نتایج حاصل از تصمیمتان را دارید. اغلب فردی هستید که دوستانتان رویتان حساب میکنند.

عشق شما

به این خاطر که شما هیجان طلبید ، گهگاه دچار معاشقه های حرام (ممنوع) می شوید. شما ممکن است عاشق یک شخص متاهل شوید و هیچکسی هم قادر به ممانعت شما از ایجاد این موضوع نخواهد بود. شما خیلی فریبنده اید، هرچند خودتان پی نبرید

پروردگارم!


برای بردن نام تو دنبال بهونه نمی گردم

برای تکیه کردن به تو دنبال فرصت نمی گردم

 

CLIFF گرامی ،3 اُم

آیا روز تولد شما، سومین روز ماه است؟

زندگی شما

اگر چه شما پاک و رمانتیک هستید اما ظاهر شما اغلب اوقات دیگران رو از درک اینکه شما انسانی فعال و شوخ طبع هستید، دور می کند. به خاطر دو شخصیتی و دوروییتان، شناختن شخصیت واقعیتان برای دیگران سخت است .شما محتاط و صبور هستید.

عشق شما

عشق شما عالی ترین نمونه عشقی است که اغلب دیگران را متحیر میکند.

هیچ کس نمیتواند شما را به مسیر درست هدایت کند وقتی شما عاشق هستید.نیروی اعتقاد و اطمینان شما ممکن است شما را به راهی هدایت کند که والدینتان مخالفند .

 

آیا روز تولد شما، هشتمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما شخصیت دوست داشتنی و مهربانی دارید. نظر مردم به هوش و ابتکارتان است. قابل پیش بینی نیستید و آنچه را که شروع کردید به سختی تمام می کنید که این مسئله گاهی اوقات تاثیری منفی روی افراد دوروبرتون می گذارد.

عشق شما

عاشق شدن برای شما یک امر عادی شده است. بیشتر اوقات خوش شانسید. شما به خاطر خوش سلیقه بودنتون افراد رو مجذوب میکنید. اما شما هرگز به یک نفر اکتفا نمی کنید. با اینکه عشقتون به سرعت پیشرفت میکنه ولی هرگز دوام نداره.

 

16 اُم

آیا روز تولد شما، شانزدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما به جای اینکه به حرف دلتون یا بقیه حرفها گوش بدید پیرو راه درست هستید. روحیه کمال گرایانه دارید.

شما به حرفایی که دیگران در مورد شما میگویند اهمیت میدهید. اغلب منزوی به نظر میرسید در حالیکه فردی کنجکاو و رویایی هستید و اماده اید بر موانع تحقق رویاهایتان غلبه کنید.

عشق شما

اغلب عاشق کسی میشوید که خیلی با شما تفاوت دارد. چه از سنی و چه از جنبه های دیگر...

ارتباطات شما بر روی دوستی شکل میگیره. و عشق شما از نوع عاشقی در یک نگاه نیست.

موید باشید

 

 


آیا روز تولد شما، پنجمین روز ماه است؟

زندگی شما

گرچه شما همیشه در آرامش بسر می برید اما از هیجان و تغییرات لذت میبرید. تحمل روزمره گی را ندارید، به خاطر اعتماد به نفس زیاد تان، بندرت از دیگران نظرخواهی کنید. معتقدید که خودتان باید کنترل زندگیتان را بدست بگیرید و از نتایج خوب ان هم بهره مند میشوید.

عشق شما

هیچ چیز مانع پیشرفت عشقی شما نمیشود...وقتی که عاشق میشوید حس تصاحب معشوقتان به شما دست میدهد و نفر سوم در این عشق، فقط حسادت شما را تشدید میکند.

 

 

روزی اگر کامم دهی، یا آنکه دشنامم دهی؛

با این خوشم، با آن خوشم؛

با هر چه خوش داری خوشم!

با هرچه خواهد یار من، در عالم یاری خوشم...

 

آیا روز تولد شما، دومین روز ماه است؟

زندگی شما

شما حضور ذهن خیلی خوبی دارید اما معمولا در به سرانجام رساندن کارهایتان موفق نمی شوید. این احتمالا به این خاطر اتفاق می افتد که شما بسیار مشغول کارها و مأموریت های کاری تان هستید و دنیای خارج را بر خودتان تعطیل می کنید. شما باهوش و ژرف نگر هستید بنابراین شما مجال و شانس کمی برای رفع مشکل کنترل خودتان دارید.

عشق شما

محبت و عشق شما به آرامی و به آهستگی پیشروی می کند. به نظر می رسد که شما به عشق یکطرفه راضی می شوید. شما یک عاشق رمانتیک، وفادار، وظیفه شناس و صادق هستید

آشنایان ره عشق در این بحر عمیق

غرقه گشتند و نگشتند به آب الوده

 

 

آیا روز تولد شما، بیست و چهارمین روز ماه است؟


زندگی شما


شما بسیار مثبت نگر هستید و به همین علت همیشه از زندگی لذت می برید و به خاطر سرگرم کردن دیگران مورد لطف و عنایت قرار می گیرید. دوستانتان شما را دوست دارند و بهتون اعتماد می کنند و وقتی می خوان حرف های دلشون رو به کسی بزنن اولین کسی که پیشش می رن شما هستید.


عشق شما


گاهی اوقات عاشق می شوید فقط به خاطر اینکه می خواهید عاشق باشید، نه به این دلیل که واقعا آن شخص را دوست دارید. شما همیشه مانند یک زوج خوب به نظر می رسید، اما حقیقتا شما نمی توانید عشقی را که در گذشته داشته اید فراموش کنید. همسرتان همیشه شوریده ی شماست، زیرا شما واقعا فریبنده و رومانتیک هستید.

 

 





بازدید امروز: 78 ، بازدید دیروز: 284 ، کل بازدیدها: 583486
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ