سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص سوره های نساء_مایده-انعام

ارسال شده توسط رنگارنگ در 87/12/7:: 9:54 عصر
خواص سوره های نسا_مایده-انعام را در ادامه مطلب بخوانید(سوره ی نساء)


از امیرالمومنین(ع)روایت شده است:هرکه سورهی نساء را تلاوت کند در هرجمعه از فشارقبرایمن باشد وقتی که اورا در قبردرارند.

حضرت رسول(ص)فرموده اند:هر کس سورهی مبارکه ی نساء را با نیت خالص و با توجه به معنی ان بخواند.همچنان باشد  که صدقه داده باشد به عدد مومنی که ارث برده باشد از مرد و زن وچنان باشد که از روی ثواب بنده ای خریده باشد و ازاد کرده باشد واز جمله ان جمعیت است که درمشیت خداوند متعال است که اورا عفوکند و از گناهان ایشان در گذرد.

(سوره ی مائده)

ِ
ابی بن کعب از سید عالم(ص) روایت کرده که هر که سورهی مائده را قرائت نماید حق تعالی اورا به عدد هریهودی ونصرانی که در دنیا نفس کشیده ده حسنه بنویسد وده سیئه محو کندوده درجه رفع نماید .                                    حضرت رسول اکرم(ص)   فرموده اند هر کس سورهی مائده را با نیت خالص وبا توجه به معنی ان بخواند او را خرد ده حسنه دهند و ده بدی از نامه ی عمل او محو کند


(سوره انعام)


حضرت رسول اکرم فرمودند :سورهی مبارکه ی انعام را به یک بار نازل شده بر من وهفتاد هزار فرشته با این سوره ی مبارکه تسبیح وتحمید گویان فرود امدند.
هر کس سورهی مبارکه ی انعام را با نیت خالص وبا توجه به معنی ان بخواند،هفتاد هزار فرشته یک شبانه روز، به عدد هر ایتی برای او امرزش خواهند نمود.

از حضرت امام جعفر صادق منقول است که :
اگر کسی را حاجتی باشد چهل و یک مرتبه با نیت خالص وبا توجه به معنی ان بخواند، حاجتش روا گردد.اگر بر کسی بلایی متوجه باشد ،دفع شود.
اگر میسر باشد دریک مجلس بخواند خیلی بهتر است
*******************************************************************************************************







بازدید امروز: 185 ، بازدید دیروز: 147 ، کل بازدیدها: 583309
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ